خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

گل سرخ

    برای مطالب جدید از ادامه مطلب خبر بگر       

گل سرخ _ عشق آتشین مرا بپذیر.

غنچه گل_ برای نخستین بار قلبم بخاطر تو لرزید.

گل میخک _قلبم را به تو تقدیم میکنم.

گل شقایق _ زندگیم فقط بخاطر عشق توست.

گل بنفشه _ همیشه به یاد من باش.

گل اطلسی _ نمی دونم مرا دوست داری یا نه.

گل محمدی _ تو را از صمیم قلب می پرستم.

گل شب بو _ در شب مهتاب رویت را می بوسم.

گل همیشه بهار _ عشق تو برای همیشه در قلب من رخنه کرده.

گل داودی _ از صدای دلپذیر تو لذت می برم.

گل اشرفی _ این هدیه را از من بپذیر .

گل اقاقیا سفید _ عشق پاک ، نتیجه ازدواج وخوشبختی .

گل میمون _ یه بوسه می خواهم نه بیشتر.

گل یخ _ از عشق تو نا امیدم.

گل تاج خروس _ از دوریت سرگردان شوده ام.

گل لادن _ گاهی از من یاد کن.

گل سفید _ می سوزم و می سازم.

گل مینا _ بی وفا به دلدادهء خود رحم نکردی.

گل کاملیا _ فدا کاری در راه عشق خوشیختی می اورد.

گل زرد _ از تو بیزارم .

گل نسترن _ شهرت را بر عشق رجحان دادی .

گل ساعتی _ در واپسین دم زندگی ، خوشبختی تو را می خواهم .

گل پژمرده _ افسوس که بهای عشقت را نا چیز پنداشتم.

گل مریم _ به پاک دامنی تو درود می فرستم.

گل کوکب _ چرا بیهود قلبم را افسرده می سازی.

گل رازقی _ شفا وبهبودی تو را آرزو دارم.

گل لاله _ تو که دل مرا غمزده می خواهی ، این من و این دل دردمند من.

گل سنبل _ تو به منزله باغ پر گلی هستی که دلدادگان را از تو نتیجه ای نیست.

گل بید مشک _ اگر می سوزم وخاکستر می شوم & گناه از بخت نامساعد من است& تو را می بخشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد