خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

شوق غزل

مـرا شوق غزل تا کشـــــور جان میبرد امشب

                      و دل هم در پی شوقم چه فرمان میبرد امشب

                      به صحرای جنون عقل پاشیدم زر الفـــــــــــــــت

                      تمام کشت و کارم را کی پنهــــــان میبرد امشب ؟

                      زبزم غرقه در خویشـان بگیــــرم اشک های خـود

                      قطار یاس آنان را به دامــــــــــــــان میبرد امشب

                      شکار دام  صیــــادی   پر   و    پـــــرواز من باشد

                      خیال ســــــر کش  من را شتابان میبـــرد امشب

                      شدم آگه از آن آخـــر   مرا کشتی رسد ساحل

                      از آن رو موج  شـوقم را  خــــرامان میبرد امشب

                     ز خرگاه افق خورشید می چیند بســــــاطش را

                     نگاه عاشق ما را  شبســـــــــتان میبرد امشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد