خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

گل گلاب:



ruhullah and  ibrahim  by you.



Post Card Book 2006 - Sample Card (1 of 16), My Heart! by XNDR


گل تاج خروس:      رازش این است که از دوریت سر گردان شده ام


گل پتونی:    رازش این است که تو چقدر زیبا ولطیفی ترا از جان و دل دوست دارم

گل گلاب:
        رازش این است که هر گاه ترا می بینم به یاد خالق خود می افتم که ترا چه زیبا و دوست داشتنی آفریده است

چون زلف توام جانا by shafieiab.
چون زلف توام جانا

سفر از راه رسیده است

فر از راه رسیده است

 

   من میروم

       تو میمانی

رویایمان می ماند

دنیا یمان می ماند

عشقمان می ماند

خاطره هایمان می ماند

من می روم زیر باران می روم

شاید روزی با طلوع خورشید برگردم

باور کن اگر روزی بر گردم دیگر تورا تنها نخواهم گذاشت

 

به یادت باده در ساغر نمی کردم

    به یادت باده در ساغر نمی کردم چه می کردم                                  ز مژگانت به دل خنجر نمی کردم چه می کردم                  حدیث زلف مشکین تو و بخت سیاهء خود                    به گوش شامگاهان سر نمی کردم چه می کردم               چو دیدم سرخیی لعلت سراپا آتشم بگرفت                         اگر رغبت به این اخگر نمی کردم چه می کردم                      ز هجران تو شد بیت الحزن معموره ء عشقم                   خرابش با دو چشم تر نمی کردم چه می کردم                        

ادامه مطلب ...

گل سرخ

    برای مطالب جدید از ادامه مطلب خبر بگر       

ادامه مطلب ...

گل

گلهاست  د ادامه مطلب
                     تشریف 

                     چیرچی کو       

گلها از زیباترین مخلوقات خدا هستند که از قدیم الایام تا کنون مورد توجه انسانها نیز بوده و به عنوان نمادی از زیبایی و شادابی در زندگی آنها حضور داشته اند . کاربرد آن در مواقع مختلف نیز نیازی به توضیح ندارد و همگان با آن آشناییم . همانگونه که در هنگام شادی ، بیماری و یا حتی غم ، گلها به یاری ما آمده و ما را در ابراز احساسمان نسبت به دیگران یاری می دهند .

ادامه مطلب ...

جاغوری درحال حاضر

جاغوری درحال حاضرتمام شرایط فوق را برای ارتقای خود بحیث ولایت دارد

ادامه مطلب ...

گزارش

گزارش
از مراسم استقبالیه هیئت اعزامی کابل

ادامه مطلب ...

امیدها و نگرانیهای جاغوری

امیدها ونگرانیهای فراروی ولایت شدن جاغوری قرار دارد که بدان اشاره خواهد شد

به ادامه مطلب یک سر بزن

ادامه مطلب ...