خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

گل

گلهاست  د ادامه مطلب
                     تشریف 

                     چیرچی کو       

گلها از زیباترین مخلوقات خدا هستند که از قدیم الایام تا کنون مورد توجه انسانها نیز بوده و به عنوان نمادی از زیبایی و شادابی در زندگی آنها حضور داشته اند . کاربرد آن در مواقع مختلف نیز نیازی به توضیح ندارد و همگان با آن آشناییم . همانگونه که در هنگام شادی ، بیماری و یا حتی غم ، گلها به یاری ما آمده و ما را در ابراز احساسمان نسبت به دیگران یاری می دهند .

              

انواع رز ( سمبل عشق )

* رز سرخ : عشق بی ریا - زیبایی - شجاعت - احترام - تبریک " دوستت دارم "

* رز سفید : پاکی - معصومیت - راز - سکوت - فروتنی - احترام " عشق من به تو عمیق و خالصانه است "

* رز صورتی : قدردانی - وقار - ستایش - همدلی - لطافت - شادکامی - "باورم کن" - "متشکرم" - " تو خیلی دوست داشتنی هستی "

* رز زرد : شادمانی - رفاقت - شوق - حسادت - آغاز دوباره - " فراموشم نکن " - " معذرت میخواهم "

* رز بنفش : عشق در نگاه اول

* رز نارنجی : اشتیاق - شیفتگی - آرزو

* غنچه رز : نماد پاکی و زیبایی - جوانی - عشق نوپا

* یک شاخه گل رز : سادگی - سپاسگزاری - عشق تازه

* یک شاخه گل رز سرخ : " عاشقانه دوستت دارم "

* رز سفید : عشق مبارک و فرخنده

* رز قرمز سیر : سوگواری

* رز سیاه : مرگ

* ترکیبی از رز سفید و سرخ : اتحاد - سازش

* رز کاملا شکفته : " من به تو متعهد و وفادار هستم " - " هنوز دوستت داردم "

* دسته گل رز : قدردانی

* دسته گل رز کوچک : " من به یاد تو هستم "

 

                             

    سایر گلها

- داوودی : حقیقت - " تو دوست فوق العاده ای هستی "

- نیلوفر آبی : حقیقت

- نرگس : غرور - خود بینی

- نرگس زرد : احترام - جوانمردی - " تا زمانی که تو در کنار من هستی خورشید بر من خواهد تابید "

- بنفشه : اندیشه های ناگفته - پاکدامنی - فروتنی - سفر - " سفر بخیر "

- سوسن سفید : دوشیزگی - پاکی

- اقاقیا : عشق پاک - عشق پنهانی

- بگونیا : هشدار

- کاکتوس : پایداری - استقامت

- کاملیا صورتی : " در آرزوی تو هستم "

- کاملیا قرمز : " عشق تو همچون آتشی در قلب من است "

- کاملیا سفید : " تو در خور پرستشی "

- میخک : شیفتگی - عشق زن - ستایش - " بله ( جواب مثبت ) "

- قاصدک : وفاداری - خوشبختی - صداقت - پیام آور عشق - فراموشم نکن - خاطرات گذشته - عشق ناب

- پیچک : عشق - صداقت - وفاداری

- نسترن : آرزو - همدلی

- لادن : پیروزی - غلبه - فتح

- لاله : عاشق تمام عیار

- ارکیده : عشق - زیبایی

- اطلسی : شرم - ازدواج فرخنده

- پامچال : " بدون تو قادر به زندگی کردن نمیباشم "

- یاسمن : شادی - شیرینی - دلپذیری - وقار

- رزماری : یادآوری - خاطرات - یادگاری

- آلاله : زرق و برق

- آفتاب گردان : ستایش - غرور - پرستش

- مریم : لذت

- گلایل : ستایش - صداقت - " به من فرصت بده "

- زنبق : اندوه - تاسف

- مرغ بهشتی : شکوه - عظمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد