خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

روح بهار


خیالت می وزد ، آیینه می تابد گلســــــــتان را

به جشن روشنایی میکشــــــد دست شبستان را

طلوع بی نیازی و شگفـــــــــــتن از حریم مه

شهاب و شعــــــله میکارد تن سرد زمستان را

حضـــــــور آرزو بود لحظه ی باریدن عشقت

کمــــــی رویا‍‍ ، کمی پرواز پهن روشنستان را

هـــــــــــوای نرم دریا ها برای شانه های باغ

و تفسیر نــــــــوازش ناز صبح دل پرستان را

به چشم بی امیـــــدم طرح سبز تازه گی رویید

نگاه شب نشینم بوسه زد سبزینه بســــــــتان را

زحجم بیکسی هایم به دریا قـــــــــــصه میگفتم

ملایک میســـــــــرود آهنگ غمگین نیستان را

تو با یک شا خه گل لبخند ، یک دیباچه زیبایی

شکستی بغض ابرو خامــش شهر و کهستان را

غرور آفتاب ! روح بهـــــار گلواژه ی شعرم !

خیالت می وزد ، آیینه میبارد گلـــــــــــستان را

نظرات 2 + ارسال نظر
admin 1387/06/25 ساعت 03:12 ق.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

سعید 1387/06/25 ساعت 07:52 ق.ظ http://football-orange.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم بیا.
منتظرتم بای.

خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد