خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

گل گلاب:



ruhullah and  ibrahim  by you.



Post Card Book 2006 - Sample Card (1 of 16), My Heart! by XNDR


گل تاج خروس:      رازش این است که از دوریت سر گردان شده ام


گل پتونی:    رازش این است که تو چقدر زیبا ولطیفی ترا از جان و دل دوست دارم

گل گلاب:
        رازش این است که هر گاه ترا می بینم به یاد خالق خود می افتم که ترا چه زیبا و دوست داشتنی آفریده است

چون زلف توام جانا by shafieiab.
چون زلف توام جانا
نظرات 1 + ارسال نظر
رستم 1387/07/14 ساعت 11:02 ب.ظ http://kajaki.blogfa.com

سلام
بسیار خوش شدم از دیدن وبلاگت
عید فطر را هم به خودت و فامیل محترمت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد