خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

خوش أمدی جانم به سایت سیدابراهیم بلخی

نظر یادت نره لطفآ چون من همصدای صدا های برخاسته از دردم من پـر دردم و هـمـدرد چـهـره هــای زردم

سید ابراهیم بلخیjavascript:void(0);
syed ibrahim by shahaghah.

آخر همه بسوی تو، محمل کشید نیستعشق را دوست دارم by shahaghah.Download the Large size

© All rig

gread brother syed Ruhullah

hts reserved. shahaghah accedent car by shahaghah.dear brother with his frinds in london by shahaghah.syed ibrahim/syed yassin/moazzam panjabi/ghulam hussain/ raziq jan  by shahaghah.

anawruk shahaghah

نشد گر دیدهء ما اینقدر، منظور دیدارت

ولی د ل میتپد هردم، به یاد ذوق رخسارت

میسر نیست گر ما را کل رویت دراین گلشن

که دل هم میبرد آخر، نگا را داغ گلزارت

ز گرد ما مکش دامن، بخاطر دار، آن روزی

که پیش ازمن نبود اول،کسی دیگر خریدارت

بغیر ازعاشق زارت،به هرکس عشوه مفروشی

نباشد غیر من دیگر کسی بهتر ،خریدا رت

ز آفات گل رویت، از این تشویش، می ترسم

مباد از چشم بد بینان، رسد آسیب و آزارت

تپیدن های د ل دارد سراغ شوق ان صبحی

زند پهلو به شام قدر ، این زلف شب تارت 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد